Selasa, 11 Februari 2020

KISI-KISI UJIAN SEMESTER GENAP XII UPW TAHUN 2020

KISI-KISI UJIAN SEMESTER GENAP XII UPW TAHUN 2020

Mapel : Pemesanan dan Penghitungan Tarif  Penerbangan Internasional (PPTP)


1. SUMBER-SUMBER INFORMASI PERHITUNGAN TIKET INTERNASIONAL
·      PAT
·      OAG

2.  TRAFIC CONFERENCE AREA (TC AREA)
·      TC 1
·      TC 2
·      TC 3
3.  LANGKAH-LANGKAH MENGHITUNG  TARIF PENERBANGAN INTERNASIONAL
  •       FCP
  •       FARE TYPE, JOURNEY TYPE, CARRIER CODE dan GI
  •       NUC, RULES dan MPM
  
4.  MILEAGE SYSTEM
·         PENGERTIAN  MILEAGE SYSTEM 
  •       MPM
  •       TPM
  •       EMA
  •       EMS 
·         RUMUS/FORMULA  MILEAGE  SYSTEM (MPM, TPM, EMA dan EMS)
·         MENGHITUNG  MILEAGE SYSTEM

8. CURRENCY SYSTEM
     PENGERTIAN dan CARA MENENTUKAN :
  •  NUC
  •  ROE
  •  LCF
  •  RU 

9. HIGHER INTERMEDIATE POINT (HIP)

- Selamat Menempuh Ujian Semester Genap, Semoga Sukses -

1 komentar:

  1. As stated by Stanford Medical, It is in fact the ONLY reason this country's women live 10 years more and weigh on average 19 kilos lighter than us.

    (And realistically, it is not related to genetics or some secret-exercise and really, EVERYTHING related to "HOW" they eat.)

    BTW, What I said is "HOW", not "WHAT"...

    CLICK this link to see if this little quiz can help you discover your true weight loss possibilities

    BalasHapus